» Loppisfynd


Jag var på loppis för inte så länge sedan och gjorde faktiskt en hel del fynd. Jag brukar alltid handla massor på loppisar, och ibland när man kommer hem så funderar man på om det man köpte verkligen var bra fynd, men den här gången har jag inte tvekat alls. Det som jag blev allra mest nöjd med var ett skinkfat till jul. Det är rätt stort, och även om det är utformat som en pepparkaksgris kan man ju självklart ha annat på det också, köttbullar eller prinskorv eller något. 50 kr fick jag ge, och det är jag verkligen nöjd med! :)


Åh, den där pepparkaks-tallriken hade jag inte heller tvekat en sekund över om jag sett den!

Svar: nej så kände jag med :)
Johanna

2013-09-17 // 10:23:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback