» Allers julmagasin

Jag tycker verkligen om att sitta och bläddre i inspirerande tidningar såhär innan jul, och min absoluta favorit är Allers Julmagasin.

Dels så är själva tidningen rätt så billig, och sen får man så pass mycket ändå! Recept och olika pysselförslag och allt möjligt. 
Från och med den 7 oktober går det att köpa den i butik :) Kul! 


Oj, det är tidigt! För några år sedan fanns bara amelia jul. Nu har varenda tidning en jultidning. Jag kan faktiskt tycka det blir för många och sämre kvalité när alla ska krysta fram tidningar bara för att sälja lösnummer.

Inget ont om Allers variant!

2014-08-26 // 23:36:06
» Annie

Det bästa med Allers är att den kommer så tidigt och har mycket handarbete. Jag längtar! Jag tycker det är trevligt att det finns så mycket jultidningar- det är upp till var och en vilka man köper.

Svar: jag håller med dig :)
Johanna

2014-08-27 // 17:13:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback