» Bebisbloggen

Hej!
Jag har fått en hel del kommentarer här på bloggen angående att jag är gravid. Tack vill jag säga! Jag är självklart oerhört lycklig över det, även om jag inte skrivit om det så mycket här. Skälet till det är att jag har en egen blogg för min graviditet, och jag har försökt särskilja julbloggen från den än så länge. 
Jag förstår själv att bloggen i jul kommer handla mycket om barn eftersom det är mitt första barn jag väntar, och mycket kommer förändra vintern därför. Men jag har ändå velat hålla den här bloggen så rent julig det har gått liksom :)
 
Vill man ändå läsa om min graviditet, så kan man istället gå in på http://www.litensresa.blogg.se . 
 
Ha det så bra!
Kram / J 
 
 


Tack! och aj och fy för foglossning. SJälv fick jag någon hormonell förändring i höften/ljumsken (dock ej foglossning...än) dagen INNAN min semester började och nu ska jag plötsligt börja jobba imorgon igen....får se hur det går.
Det är så sjukt spännande med bebis i magen. NU rör hen sig så mycket också och det är så magiskt och märkligt på samma gång. Vår ska komma i början av december så julbloggen får komma i andra hand då såklart, men oj oj oj va roligt det ska bli att fira jul med bebis!!!!

Svar: usch hoppas det funkar för dig ja visst är det rätt häftigt :) det är verkligen en upplevelse att vänta barn, man får försöka ta vara på det så mycket man kan :) då får ni en jul med en alldeles nyfödd en, va mysigt!
Johanna

2014-08-03 // 17:16:09

Grattis=) Kan tänka mig att julkänslorna blir extra viktiga och roliga när man får sitt första barn=)

Svar: ja det känns så :) och tack :)
Johanna

2014-08-03 // 18:05:59

Då får jag följa dig där också! Jag gör likadant, har en julblogg och en vardagsblogg! (Bäst att tillägga att jag inte väntar barn dock!)

Svar: Ja, det är rätt smidigt faktiskt. känns som att man vill att julbloggen bara ska handla om en sak och vardagen handlar ju trots allt inte enbart om jul :P
Johanna

2014-08-03 // 18:25:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback