» First ginger

Jag var och handlade på Lidl nyss och såg den här duschcremen och tänkte direkt att jag var tvungen att tipsa er om den.
Jag köpte den inte själv just nu, jag kanske gör det sen, men jag luktade på den och OJ vad den luktade gott! 
 
 
Jag hittade ingen bild på ldls hemsida (och kände inte för att ta upp mobilen precis i kön till kassan och fota...) men hittade den här bilden på http://infarbe.blogspot.se/
 
Den kostade bara 14 kr och doftade precis som pepparkaka, trots den lite konstiga färgen. Så den är värd att testa kan jag tycka :) 


» Annie

Den ser ju inte direkt ingefärsfärgad ut... :)) Får kolla in den ändå:))

Svar: nej det tyckte inte jag heller, men den luktade gott iallafall :)
Johanna

2014-08-14 // 17:25:21

Spännande! Bra tips!

sv: Vad skönt att höra att jag inte är ensam! Det blev lite julmusik på vägen till jobbet! :)

2014-08-14 // 17:55:41

Jag ska erkänna att jag faktiskt har provsniffat den, har emellertid lite svårt för just ingefära den här graviditeten, lite lustigt eftersom just ingefära sägs motverka illamående... :P
Vi kom hur som helst hem med den rosa varianten istället till dotterns stora förtjusning!

2014-08-15 // 10:40:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback