» Julmust cravings!

Det har varit en fullspäckad helg och därför har bloggandet här fått ligga lite på is. Besök av familj och bröllopsdag har liksom fyllt min dagar och då kändes bloggen lite sekundär på något sätt :) 
 
Jag har ett problem just nu, och det är att jag har blivit så sjukt sugen på  Julmust!

Att börja julblogga och titta runt på alla andra julbloggar har verkligen gett sig på mitt sötsug, och det är inte lätt när man är gravid och plötsligt vill ha något som inte finns att få tag på.
För såklart hittar jag inte julmust någonstans, det är ju fortfarande sommar...
 
Däremot hittade jag den här. Har man en sodastream, som jag har, kan man enkelt göra julmust själv. 
 
 
Bilden är tagen ifrån http://www.elkedjan.se/
Jag har inte testat det än, men tänkte köpa hem en flaska och se om det verkligen stämmer. Att det smakar julmust. 
är det någon av er andra som har testat det här? Det känns ju suspekt men det kanske funkar. Och funar det så ja, då är det ju billigt med 59 kr för 12 liter färdig julmust. 
 


du får komma till mitt jobb, vi köpte in för mycket påskmust i påskas och har massor kvar nämligen :'D

Svar: åh det skulle jag verkligen vilja!
Johanna

2014-08-11 // 05:53:00
» bina

jag tycker inte att den där är särskilt god :( nu var det iofs ett par år sen jag smakade den, men ändå!

2014-08-11 // 11:37:24
» bina

jag tycker inte att den där är särskilt god :( nu var det iofs ett par år sen jag smakade den, men ändå!

Svar: ja vi får väl se då, ska testa den snart :)
Johanna

2014-08-11 // 11:37:24

Har smakat den för länge sedan och så där speciellt god tyckte jag ej den var.

2014-08-11 // 13:47:43

Jag har aldrig smakat den men jag har hört de som tycker den är jätte god.

Svar: vad bra, då håller jag tummarna för det :)
Johanna

2014-08-12 // 14:26:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback