» Nyheter hos Cult design

Det är fortfarande ganska tidigt på säsongen, men vissa företag och butiker har ändå börjat visa vad just dom har tänkt inför julen 2014. 
Jag hittade när jag sökte runt idag, den här julkataolen ifrån http://www.cultdesign.se/ och tänkte dela den med er.
Personligen hittade jag faktiskt en hel del fina saker i den, även om det är lite för modernt för min smak. För mig ska julen vara gammeldags, helst i trä och lite mer unikt. Men jag skulle absolut inte säga nej till en del saker i den katalogen :) Polkamönstren som dom har är ju klassiak och helt älskvärda, men jag måste säga att även deras julprydnader i bronnfärg var förvånande fina. Det enda jag verkligen inte skulle vilja ha var något av de som dom sålde i svart, jag har aldrig riktigt förstått mig på svart juldekor. Men det passar väl för en del :)
 
 
Ta er gärna en titt i katalogen, ni hitter den på fölande adress:
 http://www.cultdesign.se/wp-content/uploads/2014/06/cultdesign_jul_2014.pdf
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback