» Woodwick - som att sitta i skogen

Jag älskar ljus, verkligen, och det finns inget mysigare en höst eller juldag än att få sätta sig framför ett levande ljus med typ en stickning eller en bra bok.
Det finns ju många fina olika varianter av doftljus som redan rekommenderats, men jag måste få tipsa om serien med ljus från "woodwick".
Det speciella med deras ljus är framför hur dom låter. Det låter verkligen som att du sitter i en skog! Det knastrar och brakar om veken och det gör det hela tiden, ända tills ljuset är slut. 
Jag kan tycka att dom kanske är lite dyra, men det är värt det faktiskt.
Den här doften, cinnamon chai, luktar verkligen jul och den tycker jag ni ska testa :) perfekt present i juletid dessutom!
Man kan få tag på dom här på lite olika ställen, bland annat på typ cervera och liknande inredningsbutiker. Du kan även beställa dom från tillexempel http://www.entrepresenter.se/woodwick :)




Ska se om jag kan hitta det ljuset någonstans. Det låter spännande med det sprakande ljudet

Svar: Jag har uppdaterat inlägget med lite tips på var du kan få tag på det :) Ja det är supermysigt!
Johanna

2014-08-21 // 10:22:35
» Annie

Det låter jättemysigt! Blir verkligen sugen... Gick in och tittade på pris och vad det fanns för dofter- verkar inte vara så många juldofter, eller?

Svar: nej det är lite trist, det är typ den där cinnamon chai som är juldoft. Men den är å andra sidan helt underbar :)
Johanna

2014-08-21 // 12:59:39

Det där hade jag verkligen velat ha när vi bodde i lägenhet och saknade en riktig eldstad!

Svar: Eller hur, superpraktiskt :)
Johanna

2014-08-21 // 13:39:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback