» årets första juldekorationer

I helgen var jag hemma hos min min släkt i uppland och njöt av sommaren med massa bad och grillning. Det var hur härligt som helst, men jag förstår verkligen alla bloggar som skriver om hur man saknar julmyset och att kunna mysa ner sig i varma tröjor och dricka glögg. Den här sommaren känns på något sätt extra klibbig och varm för mig eftersom jag är gravid, så jag ser verkligen fram emot lite kyla snart :) 
 
Jag passade på att gå på en jättestor backluckeloppis när jag var där, och jag faschineras varje år över hur mycket julsaker dom säljer på det stället. Man kan nog handla hur många juliga dekoratioenr där som helst! Det gjorde jag dock inte, men jag köpte en jättefin handbroderad "nedräknare-till-jul" och 4 fina handbroderade grytlappar med juligt tema. Jag bara blev helt kär i det, jag längtar verkligen tills jag kan få hänga upp det någonstans. <3 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback