» Adventskalender till Jonah

Jag funderade ett tag på om jag skulle inviga lilla Jonah i det underbara med att få ha en egen adventskalender, men bestämde mig för att han kanske var lite för liten. Med sorg, må jag tillägga, för jag tyckte själv det hade varit mysigt.
MEN! När vi kom hem från bb hade min bror och hans underbara fru, som jag gissar stod för mycket av pysslandet med detta, gjort en alldeles egen kalender till Jonah i jul. 


Jag gillar verkligen stilen på både papper och det mysigt handskrivna på klämmorna. 



Kan inte säga annat än ett stort tack! Det här kommer bli mysigt i jul. :) 


SUperfint, och snällt! Du får visa sen vad han får för något =)

2014-11-07 // 07:17:13

Vilken fin ide...man kan aldrig bli varken för liten eller stor för en kalender. ;-)

2014-11-07 // 18:44:17

Vad gulligt av dem!

2014-11-07 // 22:59:25

Men vad fint av dem! Själv har jag funderat fram och tillbaka och det blir nog att lillebror får följa med på storasysters paketkalender. Kanske inte varje dag men de flesta! Och inga stora grejer, kanske en ny napp eller kläder som han ändå behöver...

2014-11-08 // 10:45:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback