» Årets julvärd


Satte helt ovetande precis igång Nyhetsmorgon som jag gör varje morgon, och exakt då passade dom på att avslöja årets julvärd. 
Det blev Anna Brolin, och jag känner mig lite sådär faktiskt. Helt ärligt visste jag inte ens vem hon har först, jag fick googla på det. 
Hon verkar ju trevlig och så, så kanske blir det bra. 
Vad tror ni? :)


Fast det är ju TV4 och den kanalen har åtminstone inte jag på på julafton ;) SVT:s julvärd presenteras om några dagar :)

2014-11-13 // 09:41:00

Det blir säkert bra, men ingen som man direkt känner till. Hoppas på en mer känd person till Svt :)

2014-11-13 // 09:42:06

Eftersom att jag bara ser på SVT vid jul så kvittar tv 4as värd :)

2014-11-13 // 20:55:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback