» Gammalt blir nytt!

Idag tog jag och min svägerska oss ut på stan och gjorde några second hand butiker. Jag shoppade både till mig själv, men fick också tag i någon julklapp som passade helt perfekt. Kan tyvärr inte skriva ut vad det är, men kan varmt rekommendera second hand om ni vill få tag på billiga och unika julklappar :)

Till mig själv fick jag däremot tag i lite julservetter och en fin tomtedräkt till Jonah. 
Det andra på bilden är julpynt som min mamma hade skaffat åt mig senast vi sågs. Jag älskar ljuslyktorna som ser ut som det är trä runt - dom kommer passa bra i vardagsrummet! :) 





Söt tomtedräkt och jag älskar den lilla ljushållaren "röda äpplet".

2014-11-12 // 15:41:56

Åh, vilken söt tomtedräkt! :)

2014-11-12 // 17:59:14

Riktigt snygga ljuslyktor, unika :)

2014-11-12 // 22:30:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback