» Handarbete och pyssel

Jag träffade min mamma en kort sväng imorrse som lämnade över några tidningar som jag kunde läsa nu när jag och Jonah sitter hemma hela dagarna. En av dem var handarbete och pyssel.


Jag tyckte om den, men det fanns inte jättemycket i den som jag tror jag kommer göra själv. 

En sak som var lite rolig om man har tänkt göra egna kransar var detta som jag hittade.


Det fanns däremot en sak som jag verkligen ska testa, och kanske ge bort i julklapp till och med. Det var en body scrub som man gör själv och som ska lukta pepparkaka. Det ser rätt enkelt ut, hoppas det blir bra också! Lär återkomma med det här senare :)





Vad kul med en scrub med pepparkaksdoft. Själv har jag endast gjort med doften av vanilj eller citron, men de blir också lyckade :)

2014-11-24 // 21:08:14

Men åh, så fint det var med burken. Tack för den inspirationen! :)

2014-11-25 // 08:04:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback