» Pepparkaksbak!

Nu är vi äntligen påväg hem till mina föräldrar för det årliga pepparkaksbaket! 
De allra flesta av mina Syskon och syskonbarn kommer vara där, så man får räkna med fullt hus. 
Jag bakade för första gången igår min egna pepparkaksdeg, och blir den bra så delar jag receptet med er här senare. :) 

Självklart måste man se ju vara lite julig då :) 






Klart man måste vara julfin på sitt första pepparkaksbak!

2014-11-29 // 18:47:07

Mysigt att baka pepparkakor hela familjen. Önskar att hela min familj bodde nära varandra så vi också kunde baka tillsammans.

2014-11-29 // 18:47:51

Men va roligt att alla bakar ihop. SÅ gjorde vi när jag var liten, men sen spreds vi för mycket för att få det att funka.
Åh gode någon vilken tussig liten pöjk och vilken fin body!!!!

2014-11-29 // 18:55:15

Vilka fina kläder...trevligt med storbak.

2014-11-29 // 21:33:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback