» Tyska pepparkakor

Jag blev så glad när jag för någon dag sedan såg reklambladet från Lidl som lovade massa nytt juligt i butiken. Jag gillar Lidls juliga sortiment för det är billigt, och det finns alltid något där som man inte har smakat förut. 
Så mina förväntningar var höga när jag var där senast, och jag kom hem med dessa pepparkakor.


Om man tror att det ska smaka som våra pepparkakor blir man besviken, för det gör det verkligen inte. Smaken är som vörtbröd med antingen choklad eller frosting runt om.
Dom med choklad gillade jag verkligen! Jag skulle inte tänka mig det här brödet som bara ett julbröd, för mig känns det som en vanlig kaka man kan äta året runt typ.



Jag an bara hålla med! Lidls julgodis och -kakor är visserligen väldigt tyskt, men inte desto mindre spännande och gott! Själv är jag ett stort fan av de här "Julnötterna" .http://www.lidl.se/sv/4647.htm?action=showDetail&id=6282

Svar: har aldrig testat dom faktiskt, får nog ta och göra det :)
Johanna

2014-11-08 // 20:29:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback