» Äntligen allers!

Ikväll kom min ena syster med barn över på besök, och den hade med sig en underbar present till mig.
Jag hade personligen gett upp hoppet om den här tidningen, inte för att jag inte fått tag på den kan för att jag har haft väldigt svårt att köpa saker till mig själv nu den senaste tiden när det finns så mycket som behövs till bebisen.
Men nu fick jag den iallafall!
Det är min favorit bland jultidningarna och jag tycker alltid jag hittar mycket bra inspiration i den. 


Jag har inte hunnit kolla igenom tidningen helt, men vid första titten fastnade jag direkt för dessa morgonbröd som jag måste testa inom kort. Dem både såg ut som och verkade som något jag kommer gilla! 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback