» Dagens jullåt

Söndag! Skönt!
Jag skulle vilja sätta mig med en stor kopp te och mysa framför flödet av julbloggar, men tiden räcker tyvärr inte till det just nu. Jag kom precis hem från kyrkan och ska nu sätta mig och skriva en inlämningsuppgift till skolan (Har tagit på mig att läsa in religionskunskap för skolans yngre åldrar nu när jag ändå är sjukskriven och snart mammaledig, det hinner man ju lätt tänkte jag....) som ska vara inne ikväll. Dessutom kommer mina kära föräldrar hit om någon timme och vi ska bjuda dom på söndagsmiddag. Så tiden är knapp!
 
Passar därför på att bara bjuda på en av mina favoritsånger i juletid. Vet inte varför jag tycker om den så mycket egentligen, men jag kommer inte ifrån det. Och med det här bandet blir det helt i min smak.
Hoppas ni har en bra söndag! Det blir längre inlägg under kvällen :)
 
 
 


Du menar "bara" bjuda på en av världens typ bästa jullåtar..? ;) Hela det albumet är underbart! Jag älskar Zooey Deschanels lite släpiga röst som kontrast till de annars ganska glättiga och polerade låtarna!

Svar: haha ja det är ett underbart album. Jag gillar henne också, väldigt mycket :)
Johanna

2014-10-19 // 19:27:21

Haha, jag känner igen de där sista-minuten-skrivna inlämningsuppgifterna. En av mina specialiteter! :)

Svar: jo det har blivit så för mig med, tyvärr. Jag tycker jag borde lära mig någon gång, men det gör jag aldrig!
Johanna

2014-10-19 // 20:06:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback