» julbloggskärlek

Kände att jag var tvungen att haka på trenden och sprida lite kärlek såhär bland alla julbloggar, när jag sett att flera av er redan gjort det. Vi är ju ett helt gäng som skriver dagligen och såklart har alla sina favoriter! Däremot vill jag poängtera att jag brukar försöka läsa alla, iallafall alla som läggs ut på julbloggar.se (Jag har ju tiden till det nu) och jag tycker ni ALLA gör ett superbra jobb. Jag blir dagligen inspirerad av vad ni skriver och är med om. 
Men absolut, även jag vill skicka lite julkärlek till några utav er speciellt, och här kommer det.
 
http://julilaloland.blogspot.se/
 
Jag har följt den här bloggen flera år, och har alltid tyckt lite speciellt mycket om den. Inläggen är intressanta och tilltalar mig. Jag har insett att jag och Jessica som skriver den har mycket gemensamt (lärare, Veg, just nu gravida, spelfantaster) , vilket kanske också gör att den faller mig i smaken :) 
För övrigt väldigt varm och hemtrevlig! 
 
 
http://victoriajul.blogg.se/
 
Den här bloggen har jag också följt länge, och den känns därför lite som jul för mig. Jag brukar läsa den varje år, och skulle sakna den om den försvann. Jag gillar alla det väldigt personliga inläggen om familj och vardag, det gör bloggen mer levande. Dessutom delar hon ofta med sig av bra tips och saker man kan göra för att hjälpa andra, och sånt gillar jag! 
 
 
Den här bloggen har jag inte följt så länge, men ända från början tyckte jag om den. Inläggen är personliga och innehållet är precis vad jag vill läsa om. Den är fräsch och inbjudande till designen, och jag känner en värme när jag läser den. Ser fram emot att läsa mer av den! 
 
 
 
Det här är mina tre favoriter, men självklart har jag många fler, tiden finns bara inte till att fortsätta just nu. Alla bilder är tagna från deras egna bloggar. Ta er en titt på dom och sprid gärna bloggkärleken vidare! 


Vad snäll du är. Tack så mycket. Ha en trevlig helg

2014-10-17 // 19:39:28

Vad snäll du är. Tack så mycket. Ha en trevlig helg

2014-10-17 // 19:39:35

Vad snäll du är. Tack så mycket. Ha en trevlig helg

2014-10-17 // 19:39:36

Vad snäll du är. Tack så mycket. Ha en trevlig helg

2014-10-17 // 19:39:38

Oj min telefon verkar ha hängt upp sig inte meningen att skriva så många kommentarer

2014-10-17 // 19:40:46

Åh, blir alldeles rörd! Nu vill jag också sprida lite kärlek! :)

Svar: gört vettja! :)
Johanna

2014-10-17 // 21:24:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback