» Lakritskalender?

 
Det finns ju adventskalendrar i alla möjliga former, men den här hittade jag imorrse när jag strösökte på nätet efter juliga nyheter. 
Jag tycker om lakrist, så jag skulle gärna smaka den,men man behöver nog verkligen gilla lakrist för att vilja lägga 295 kr på 24 bitar utav det. 
Jag trodde faktikst inte att det här fanns, om jag ska vara helt ärlig, och jag känner nog inte att jag personligen tycker det är värt det helt :)
 
Är ni intresserade så kan ni gå in på http://www.chokladolakrits.se/ och läsa mer, det fanns tydligen bara en begränsa upplaga, så vill man ha en kalender får man ligga i med att beställa. 


Älskar lakrits men den kändes som sagt lite dyr. Kul ändå att se att det finns andra godiskalendrar än choklad :)

Svar: ja, jag tyckte också det var mycket pengar tyvärr. :(
Johanna

2014-10-17 // 15:41:50

Jag älskar lakrits och köpte den för några år sedan på tivolis julmarknad i Köpenhamn...den var sådär kan jag säga. Inte all lakrits var god helt enkelt så 300kr var den inte värd.

Svar: vad tråkigt! Men lite vad jag gissade :)
Johanna

2014-10-18 // 21:02:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback