» Längtar, Längtar inte...

Har sett att flera bloggar kört de här så tänkte jag skulle göra det också. :) 
 
- Jag läntar till...  Luciadagens morgon, sittandes med lussebullar och te framför tv:n och se luciatåget.
- Jag längtar till...  att få baka pepparkakor och känna doften sprida sig i lägenheten
- Jag längtar till...   Uppesittarkvällen, förväntan och att få slå in de sista julklapparna den 23:e.
- Jag längtar till...  Att bli insnöad av en snöstorm och få sitta med tända ljus och titta ut. 
- Jag längtar till...  julafton, med allt vad det innebär! 
- Jag längtar till...  att äta julbord, massvis med julbord. 
- Jag längtar till...  att få äta chokladkalendrar. 
- Jag läntar till...  att sitta uppe sent och spela spel med syskonen i mellandagarna. 
- Jag längtar till...  att få tjuväta godis från pepparkakshuset. 
 
 
 
- Jag längtar inte till... att det blir så kallt i sovrummet om nätterna.
- Jag längtar inte till...  Alla olyckor ute i halkan.
- Jag längtar inte till...  att julen tar slut. 
- Jag längtar inte till...  slasket. 
- Jag längtar inte till...  att städa upp dagen efter julafton. 
- Jag längtar inte till...  att känna så många som firar julen ensamma och ledsna. 
 
 


Åh, spela spel sent på nätterna i mellandagarna. Det är ett måste!:)

2014-10-28 // 11:38:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback