» Michael Buble Julshow

Michael Buble är en av mina favoriter när det kommer till julmusik. Han har den där Rösten, mjuk och mörk och liksom hemtrevlig. 
Jag satt och sökte lite på youtube för jag tänkte dela med mig av en jullåt till er såhär på morgonkvisten, men så fastnade jag framör det här stället.
 
 
 
Det är en julshow som Michael gjorde 2011, på ca 1 timme. 
Dels så sjunger han massor, men han har även gäster och lite annat emellanåt.  Jag blev verkligen positivt överaskad av den här, han verkar vara en så julig människa om ni förstår, och det förmedlar han genom ruta på något sätt. Hans glädje liksom bara smittar av sig, och det känns plötlisgt lite längre till jul än det gjorde nyss. Men jag menar, bara hans studio gör ju att man vill plocka upp julpyntet liksom. 
 
Nu ska jag virka ihop kanterna på min bebisfilt och se klart på det här. 


Jag håller med dig, han kan verkligen göra julmusik! Han har blivit en av mina favoriter också, under de senaste 2 åren (:

Svar: Eller hur :)
Johanna

2014-10-16 // 11:19:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback