» Skivsläpp i Eskilstuna

Jag vet att det här kanske bara är en nyhet för er som har vägarna förbi Eskilstuna, men känner att det vore synd att inte dela den ändå.
Jag såg nämnligen detta imorsse och bestämde på en gång att om bebis inte valt att komma än, så ska jaga absolut gå på det här.
 
 
I Eskilstuna så driver Svenska kyrkan ett härbärge året om. Nu i Jultid så har dom spelat in en julskiva, som dom släpper till förmån för härbärget och som kostar 150 kr. På fredag släpps den, och i samband med det hr dom en liten konsert i kyrkan där det bjuds på mingel med pepparkakor och glögg, samt några låtar ifrån skivan och så får man självklart chansen att köpa skivan också. Det står på deras hemsida att de ska vara julkänsla med gran och belysning dessutom. 
Dels så tycker jag att det är en bra grejj, och kanske köper jag skivan och ger bort till någon i julklapp till och med. Men förrutom det så känns det supermysigt att få tjuvstarta julen lite! 
 
Det finns mer info på http://svenskakyrkan.se/eskilstuna/skivslapp-24-oktober-stod-harbarget


SV: Jag är övertygad om att din mormor var med dig/er på er stora dag. Likadant kommer hon nog vara med och vaka över ert lilla barn när det nu bestämmer sig att komma ut =)

Men ja, att berätta för vårt barn om min mormor och morfar är ett av det jag ser fram mest emot. De var sån stor del av mitt liv och att inte vår lilla får uppleva det är sorgligt, men det betyder inte att jag inte kan berätta om dem så levande jag kan, visa foton och berätta historier - det känns bra att ha det i alla fall =)

2014-10-20 // 21:16:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback