» Zoegas julkaffe

Jag har varit lite osäker på om jag verkligen ska återgå till mitt kaffedrickande när barnet är fött, ellet försöka att bara fortsätta med te, men oavsett vad jag väljer måste jag smaka Zoegas julkaffe. 
Det är lite av en tradition för mig att göra det.
 
Jag såg att det lanserats vilken smak det blir på http://bittesjul.blogg.se/ och blev nyfiken direkt.
 
 
Årets sak ska vara Fikon och Vanilj och det låter gott tycker jag! Det låter liksom inte så starkt, utan lite mer mjukt. Om det är juliga smaker kan jag inte riktigt avgöra då jag inte själv förknippar just fikon med jul, men jag vet ju att det är väldigt vanligt att äta det vid jul så :) 
 


Jag klarade inte heller av att dricka kaffe de första 25 veckorna typ men nu har jag börjat igen och vill gärna ha kaffe om morgnarna. Ser fram emot julkaffet :)

2014-10-09 // 20:22:47

Åh detta blev jag nyfiken att testa! :)

2014-10-10 // 09:21:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback