» All I Want For Christmas

Idag har det varit en lugn dag med inte så många måsten på agendan, så passade på att se ännu en av mina missade julfilmer under tiden som jag städade lite i vardagsrummet. 
Idag blev det filmen "All I want for christmas" som fick rulla. 
 
Jag är lite blandad till den filmen, men det beror nog på att jag hade för höga förhoppningar om den innan. För mig ska julfilmer liksom andas jul rakt igenom. Det tyckte jag inte riktigt att den här filmen gjorde, här var det liksom jul runt om i filmer under delar av filmen, men det var inte så att man blev uppslukad av deras julade. 
Iallafall inte jag. 
Den var helt okej iallafall tycker jag, men jag tror inte jag kommer se om den inom en snar framtid. 
 
 
"Anxious to help his struggling, widowed mom SARA, 10 year old JESSIE enters a national video contest. But Jessie's winning entry, "All I Want for Christmas is a Husband for my Mom," has unforeseen consequences as Sara is vaulted into the national spotlight and dazzled into accepting a proposal from a wealthy man she may not love."
 


» lina

SV; Men åh, alltid lika skönt att höra att jag inte är ensam! Det är ganska galet, men ganska så underbart på samma gång.. hihih

2014-09-29 // 15:07:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback