» Fazer winter edition

Igår hittade jag äntligen den nya fazer winter edition i butik, och jag var bara tvungen att köpa den och se om den smakade något jul.
Förväntningarna var faktiskt på topp men jag blev rätt så besviken.
Det är en jättegod choklad som jag gärna äter mer av, men den smakade ungefär som vilken annan crisp choklad som helst. Det skulle vara smak av äpple i men det kände man bara svagt svagt. 
Jag kommer nog tyvärr inte köpa den igen, men jag kommer glatt äta upp det jag har kvar. :) 





Vad tråkigt! Det låter som en superkombination annars..

2014-09-20 // 20:26:41

Vad bra att du sänker mina förväntningar så de inte är för höga =)

2014-09-20 // 20:45:29

Jag tycker det borde vara mer julkryddor i vinterchokladen! Något som verkligen smakar JUL :) Men ska testa denna!

2014-09-21 // 19:37:21

har en i skafferiet jag med, är förväntansfull och hoppas att jag gillar den mer än du gjorde, haha ;D det var en riktigt fin förpackning tycker jag! är dock ingen super chokladälskare egentligen :)

2014-09-22 // 21:15:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback