» Icas pressvisning julen 2014

Nu har även Ica haft pressvisning för vad dom ska lansera i jul, och jag tänkte dela lite av det här med er. Vill ni läsa mer kan ni gå in på http://www.expressen.se/leva-och-bo/julpynt--arets-basta-nyheter/
 
 
 
Det fanns mycket servetter och belysning där, men även en uppvikningsbar julgran. Jag vet inte riktigt vad jag ska tycka om det, men man blir ju lite intresserad iallafall :)
 
 


Julgranen såg ju superkul ut tycker jag! Vilken rolig idé :)

2014-09-04 // 20:10:08
» Annie

Min pappa och hans fru köpte en sådan typ av gran förra året och var supernöjda! Fast de är definitivt INTE julnördar så det kanske säger något om granen...:)

2014-09-04 // 20:52:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback