» Nyheter från Dufvenkrooks

Det känns som att de flesta företag börjar lansera sina julnyheter nu, och igår var det Dufvenkrooks tur att avslöja deras  glöggnyheter för i år. 
 
 
Dels så blir det en starkvinsglögg med smak av Mint och Choklad. Jag gillar inte mint, men är säker på att det är gott för er alla som gör det :) Det kommer också en lättvinsglögg med smak utav Fikon och Portvin. 
Jag är tyvärr inte superförtjust i det heller, men hoppas ni andra kan tycka om det :) 
 
 
Men den störta nyheten tycker jag är att dom i år även kommer släppa pepparkakor och julmust. Det gjorde mig verkligen spänd! Jag kommer smaka, kommer ni? :) 


Mintchokladen blir det nog helt klart en test på.. Fikon och portvin låter inte riktigt som min grej. Julmusten kommer jag helt klart smaka på! :) Diggar att många 'märken' ger ut olika smaker, blir så mycket gott att smaka på då, haha.

2014-09-25 // 12:19:10

Sv: Vilken himla smart idé på julkalender! :)

2014-09-25 // 15:55:17

Åh, va roligt. Peppisarna och musten måste jag testa. Jag är inte heller förtjust i mint, så den skippar jag. Men musten är jag nyfiken på!:

2014-09-25 // 16:46:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback