» Förlåt mig!

Den här julen har verkligen flygit förbi och jag har inte hunnit skriva här varken under julhelgen eller efter. 
Under julhelgen vet ni säkert sedan innan att jag brukar vilja låta bli bloggen och facebook och allt sådant, för att umgås så mycket jag kan med mina nära och kära. 
Så blev det även i år.
Och efter jul och nyår har tiden med lilal Jonah bara runnit förbi och nu inser jag att det redan är februari. 
(shit, det är ju snart jul igen typ!?)
 
Jag hade tänkt skriva en summering över min jul men jag hoppar nog över det, det känns lite off nu. Men jag kan iallafall säga att det blev en riktigt bra jul och ett underbart mysigt nyår. 
 
Vill man följa mig resten av året får man jättegärna göra det på http://litensresa.blogg.se 
Där kommer det nog stå mest om den här lilla krabaten, men det kan ju vara mysigt det också :)
Ha det gott tills vi ses igen! Jag kommer säkert tjuva in lite inlägg här under året....
 
 


Åh, vilket gull! Älskar frisyren =D
Jag följer med på andra bloggen, så roligt att se hur er Jonah och min Lalo växer (om än i lite olika storkelar) =)

2015-02-06 // 15:34:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback