» Julkortsswap

Jag älskar att få brev, och julkort speciellt.
Känslan av att ha något vackert och mysigt i brevlådan efter en kanske lång och tröttsam dag, det är få saker som slår det!
Därför är jag så glad att Marie på http://julen.gladers.net återigen ska ha en julkortsswap via sin blogg.
Jag har varit med förut, och det är riktigt roligt att få hem korten i brevlådan sen! Och att välja vilka man ska skicka iväg också för den delen :)
Det man ska göra är att välja/pyssla/skapa/köpa 5 stycken fina julkort och skriva en fin hälsning på dom. Dom ska man skicka till Marie som sedan skickar dom vidare, och sen får man själv 5 fina kort i brevlådan från andra :)
 
Gå in på Maries hemsida och kolla hur du gör för att anmäla dig, men anmäl dig innan den 29 november!
Jag ska vara med absolut :)
 
 


Vad roligt att du vill vara med i julkortsswappen igen!!
Har du skickat mail, isåfall har det inte kommit fram. Hör av dig så jag inte missar dig.

2015-11-18 // 19:01:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback