» Smaktest Saturnus lussekatt


Igår till kvällsmiddag (jag är en sån som tycker man ska ha kvällsmysvarje  kväll och inte bara på fredagar) så testade jag och Erik Saturnus glögg med smak av lussekatt.

Är det någon av er som testat den?

Jag tyckte verkligen om den! Den både smakar och luktar som lussekatt. Och jag som har haft sånna cravings efter lussekatter den här graviditeten - det var verkligen pricken över i:et. 
Min man gav den betygen:

Smak som lussekatt: 7,5
Smak som glögg: 7

Jag är nog mer generös och ger den:
Smak som lussekatt: 8,5
Smak som glögg: 8

Jag kommer absolut köpa den igen och bjuda resten av familjen på den :) 


Kul att ni gillade den. Jag borde nog testa den för jag tycker det tar emot att dricka lussebulle...

2015-11-03 // 20:41:30

Jag tycker den är underbar som den är och is kall även varm är den underbar. Om man nu tycker om lite sting i glöggen blanda en liten skvätt minttu choco mint. Smarrigt

2017-12-13 // 18:17:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback