» Varde ljus!


Jag är långt ifrån nöjd med vår utebelysning och dekoration för i år, men nu är iallafall delar av den uppsatt på bron utanför dörren.
Det lyser och värmer mysigt kan jag säga!
Här ute blir det verkligen mörkt också, utan gatubelysning och bilar.
Jag vet inte än exakt vad, men jag måste skaffa mer belysning på något sätt för vi har en stor altan att fylla med lampor. Jag gillar ljusslingorna som ser ut som de sitter på gran, men vi får se vad det blir. 

Vad tycker ni om för utebelysning till jul? 


Utebelysning under jul är verkligen viktigt. Så tråkigt det vore utan det... Eftersom jag bor i lägenhet har jag inte så värst mycket att dekorera utomhus, men jag snurrar alltid upp en ljusslinga på balkongräcket.

2015-11-07 // 23:51:26

Så mysigt, börjar riktigt längta efter att få fram utebelysningen det är så mörkt ute nu.

2015-11-09 // 08:22:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback