» Juleskum clementin

Då var det dags att prata lite om juleskummet!
Jag har letat och letat efter det här i butik, men hittade det tillslut på Pressbyrån av alla ställen.
Förra året blev jag väldigt besviken på pepparkaks smaken, så jag var lite försiktig i hur mycket jag vågade hoppas på denna smak i år.


Men måste jag säga - den var god! 
Den hade en fräsch smak och jag fastnade starkt för den. Jag kunde känna smaken av clementin rätt bra tycker jag, även om det lite var som min man sa :
Den luktar och smakar lite som gammal tant och farbror godis. 

Det behöver ju å andra sidan inte vara något negativt :) 

Jag kommer köpa en sån här påse flera gånger i år :) dock måste jag påpeka att originalet är mycket godare :) 


Jag tyckte den var sådär! :P Men min sambo älskade den :)

2015-10-07 // 21:42:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback