» Oktober utmaning 1

Hos www.julilaloland.blogspot.se finns det just nu en jättehärlig oktober utmaning jag tycker ni alla ska ta del av. Man ska använda bilder och varje dag försöka besvara en fråga eller påstående om sig själv och julen!
Passar mig perfekt nu när det är lite stressigt både med flytt, dåligt internet och bebis och jag inte alltid har tid att spåna på uppslag till blogginlägg.

Jag missade igår, så kör den dagen nu istället.

Dag 01 – Presentera dig med en bild som beskriver hur du är som julperson.
Det är verkligen svårt, för man är ju så mycket! 
När jag letade igenom mina kort så tänkte jag att jag skulle hitta massa fina kort på pyssel och juldekorationer hemma, men allt jag hade fotograferar var mat. Massa olika juliga godisar och kakor, mat och juliga nyheter som gick att äta. Det fick mig att inse att som julperson är jag nog delvis...en smakare. 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback