» Oktoberutmaning 14 - bästa julminnet

Hur svårt är det inte, att försöka beskriva och Komma på det bästa julminnet man varit med om? 
För mig är det svårt, för jag har så många små minnen från mina barndoms jular som skulle passa in här.
Så många små händelser som gjort att jag nu ser tillbaka på julen med glädje och förväntan. 

Nu när jag själv blivit mamma är det ändå annorlunda. 
Självklart var förra julen mest speciell av alla: den första med jonah, den första som mamma. Den första julen där man började skapa sina egna traditioner.


Det här kortet hittade jag i telefonen. Det är från en sväldigt snöig dag när jag var ute med jonah och 3 av hans kusiner och åkte Pulka.
Allt var som det ska vara en sån dag - snöigt, kallt och väldans mysigt. Och så låg en knappt 2 månaders bebis och sov mitt i allt detta dessutom. 

Det är ett nytt, och härligt minne, för mig.

Vad har ni för speciellt minne från era jular? 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback