» Oktoberutmaning - favoritdryck


Det här var jättesvårt. Kaffe är ju i vanliga fall en sån sak som hav slukar, men som gravid har jag alltid haft svårt att dricka det, så då blir det mest te vilket jag också gillar skarpt. Te med socker och mjölk - men inte grönt eller rött te helst.

Men det här är ju en julblogg så jag borde skriva om juliga drycker, och då undrar jag om inte julmusten vinner.
Julmust kan jag dricka året om, gärna i stora glas. Själva doften är ljuvlig bara den! Mycket godare än andra drycker folk serverar på julbordet enligt mig. 
Som barn var det alltid flaskan med julmust på julaftonsmorgon jag längtade mest efter! 







Åh älskade, underbara julmust!

2015-10-28 // 21:47:41

Jag kan bara hålla med, som dryck till julmaten finns det inget som slår julmust!! :)

2015-10-28 // 22:47:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback