» Vintern är på intåg..



Ligger i sängen med migrän och önskar inget annat än att kunna julblogga ordentligt, läsa era bloggar och planera julen, men det går inte. 
Försöker iallafall trösta mig med att det är rätt långt kvar, jag ska nog bli kvitt migrän och trötthet och hinna ikapp lite jag också :) 
Hos oss är iallafall vintern på intåg, med frostiga mornar och jul i luften som min man beskriver det. Det är kallt kallt kallt dygnet runt tycker jag, och alla som eldar här på landet gör luften sådär mysig och nostalgisk. Bilen måste startas ett bra tag innan vi ska sätta oss i den och man kan skriva i frosten på rutan. Jonah har fått nya fodrade vantar och jag måste med sorg byta ut conversen mot skor jag ännu inte köpt. För att inte tala om en vinterjacka som jag kommer få plats med en växande mage i! Det har jag förträngt. 

Jag hoppas ni alla haft en bra helg, nu måste jag blunda. 
Snart är det jul! 




Hoppas du mår bättre idag! Det är aldrig kul med migrän.. Men nu kan du iallafall krypa ner under en varm filt och njuta av det mysiga när vintern börjar närma sig :)

2015-10-12 // 19:29:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback