» Ännu en ledtråd - blossa 15

Det senase dagarna här hemma har varit rätt så hektiska, och jag har dessutom legat sjuk i migrän, så all julkoll har liksom legat lite på is. Idag mår jag lite bättre, och hittade den här bilden på http://mittkok.expressen.se/artikel/arets-glogg-fran-blossa-vad-blir-det-for-smak/
Imorgon vid lunch skrev dom att dom skulle publicera vilken smak det blir, och jag har faktiskt ingen aning. 
Jag är verkligen dålig på att gissa sånt här, så det står lite still. 
Jag hoppas iallafall på en rätt frisk smak, inget tungt och mörkt liksom.
 
Deras förra ledtråd gjorde mig inte heller ett dugg klokare.
 "Årets årgånsglögg ska vara ett resultat av ett samarbete mellan Blossa och ett företag med samma passion fast för en annan dryck..."
 
 
Men vi får väl se imorgon :) 
 


Jag vill veta nu!! :)

2015-09-09 // 17:54:36

Jätte svåra ledtrådar ju.. :( Men snart r väntan slut!

2015-09-09 // 20:59:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback