» Höstmorgon


Startade Dagen med en sån här och en kopp te, och kan ärligt säga att jag inte känt något juligare i år än den känslan som infann sig då. 
Just nu tycker jag det är perfekta mornar - det är soligt men ändå mysigt friskt ute. Lite bitigt sådär.
Jag har alltid tyckt speciellt mycket om den känslan - att gå till jobbet eller skolan med varma halsduken och känna hur solen värmen samtidigt som vinden biter lite lagom i kinderna. 
Den gråa hösten har jag svårare för - men det här är underbart. 
 
Hittills har dagen inte erbjudit så mycket juligheter då jag varit på barnsång med en god vän, men det ändras nog snart.
 
Hoppas ni alla får en bra dag! 



Jag känner EXAKT samma sak. Det är gössit att gå till jobbet med höstig musik i lurarna. För det är något med upptrappningen för jul och när hösten är såhär (vi har visserligen sommar idag) så är den som bäst.

2015-09-11 // 14:49:54

Ja visst har vi en härlig höst. Detta är september från sin allra bästa sida. Ha en riktigt trevlig helg!

2015-09-11 // 14:57:29

Det är perfekt tid för promenader nu, man blir så härligt upplyft av den härliga luften. igår åkte mössan på för första gången här :) En stämningsfull känsla.

2015-09-12 // 16:50:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback