» Om jag skulle vara en jullåt

Ja, då skulle jag nog vara den här låten. Jag är rätt lugn, blyg stundtals, och vill inte ta mycket plats. Men när det handlar om jul är jag nog rätt...tvärtom ibland. 
Den ska ta plats tycker jag. Det är hursomhelst en av mina jullåtar jag gillar väldigt mycket :) 


Idag är det städning och försök till packning som gäller här hemma. Om en vecka ska vi flytta och jag har inte packat så mycket som jag hade önskat, kan man ju milt uttrycka det. Jag och jonah är solo hemma eftersom Erik jobbar och jag har nog världens tröttaste bebis hemma tror jag - han vill mest hänga på min höft och kramas. Mysigt, såklart! 
Idag är julmusiken på och jag längtar. 
Bara 100 dagar kvar nu!
Då har väl nedräkningen verkligen börjat? 




HAHAHAHA! Ja, vi är nog en del som skulle falla in i den kategorin av julsång - så även jag!

Lalo vill också vara på höften, men inte för att kramas utan för att kunna se vad som händer, på golvet kan hon ju missa något. Det blir svårt att blogga när hon är vaken då hon vill vara med hela tiden - fast vad är en blogg (trots jul) mot en nyfiken liten bebbe som kommer och klättrar på en?! =)

2015-09-15 // 14:29:19
» Annie

Haha, vad lusigt:) Innan jag hade sett vad du hade valt för låt så tänkte jag att jag skulle välja just den låten för att beskriva mig själv...! Som Jessica säger, det kanske passar in på många julbloggare! Älskar låten hur som helst!

2015-09-15 // 15:30:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback