» Risifrutti säsongsmak


Såg att risifrutti släppt en ny säsongssmak, och Erik hade turen att faktiskt hitta den på willys efter jobbet. 
Jag har längtat efter att äta den typ halva dagen, och blev både nöjd och besviken.
Som risifrutti var den jättegod! Verkligen. Jag slukade nästan hela på en gång, men Erik ville ju också provsmaka så fick inte riktigt allt för mig själv...
Men som julsmak? Njea. Kanske att kola smaken i sig var lite julig, men så fort man blandade den med hallonen blev det som vilken risifrutti som helst tyckte jag.
Jag äter den gärna igen, men kommer nog inte köpa den för julsmakens skull isånnafall.
Det var iallafall en väldigt söt förpackning :) 

Har någon annan smakat den än? 


Håller med om att det inte var den juligaste smaken de kunde komma på.. sen att den mest smakade vanilj var lite tråkigt. Men snögubben är förfärligt söt och den är ju god trots allt :)

Svar: eller hur :)
Johanna

2015-09-15 // 23:50:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback