» säsongspremiär

Förra året låg bloggen lite i ide.
Jag hade svårt att komma igång och ville inte riktigt att sommaren skulle ta slut. Det berodde nog på att jag då jobbade alldeles för mycket och hade en relativt kort semester.
Jag ville suga ut allt ur sommaren liksom.
Men i år är allt annorlunda. 
Jag är så fylld av sommar just nu att jag inte tror jag kan få in något mer! Och det beror inte bara på värmen, även om man kan tro det. 
Jag har återgått till att arbeta som lärare vilket gjorde att jag i år har haft ledigt sedan 15 juni, och fortfarande har 1 och en halv vecka kvar!
Jag har hunnit leka med barnen, bada, äta tonvis med glass, baka och plocka bär och allt annat som jag vill. 
Nu längtar jag faktiskt efter lite rutiner och mysiga hemmakvällar med regn och film och att få planera, längta och sakta plocka fram julen.
Lite har jag redan börjat planera men det blir ett eget inlägg sen... :)
Så välkomna hit! Nu startar vi igång en ny säsong :) 




Hurra, vad roligt att se att så många tänker fortsätta julblogga i år också! Ser fram emot att få följa dina julförberedelser :)

2018-08-10 // 08:12:34

Hej!
Jag har ett bloggprojekt på gång som heter "Veckans julälskare", där jag tänkte mejlintervjua olika julälskare. En av de jag intervjuat har tipsat om att intervjua dig, skulle du vilja svara på några frågor till ett inlägg? Mejla mig i så fall på sofie.utahs (snabela) gmail.com

2018-08-10 // 10:23:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback