» cola zero cinnamon - äntligen!

Ända sedan jag såg att den här smaken skulle släppas har jag väntat och letat efter den.
Jag älskar läsk, och jag älskar julnyheter, så jag tänkte att det inte kunde bli bättre.
Så fick jag en bild skickad till mig av min man i lördags som hade köpt 2 flaskor på pressbyrån när han var ute och handlade med barnen.
Det är kärkek :)
Och jag blev inte besviken!
Läsken föll sig helt i min smak, jag tycker man känner en tydlig kanelsmak och julkänslan infinner sig utan problem. Jag kommer absolut köpa den igen!

Vad tycker ni andra som smakat den?


Jag har inte hittat den än, men jag är sugen på att testa. Är dock inte så förtjust i light-dricka, tycker alltid den får så konstig bismak.

Svar: förstår vad du menar :)
arildsdottir.blogg.se

2019-09-17 // 07:20:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback