» provsmakning av godis!



Häromkvällen när min man var och jobbade sms:ade jag honom och bas honom köra förbi Ica maxi påvägen hem och leta efter lite julgodis. Efter några år i den här staden så har man ju lärt sig vilka affärer som brukar vara snabba fram med julsakerna och maxi är en av dom.
Det här är vad han kom hem med, och jag blev inte besviken :) 
Godast tycker jag sandwich bites var, det smakade som ren pepparkaksdeg! Däremot var det ju väldigt lite i en påse så det vore roligt att köpa dom i lösvikt någon gång så man får lite till. Dessa smaskade även min 1 åring i sig kan jag tillägga.
Granarna var absolut goda och mysiga men ingen supersmaksensation liksom. Dom smakade som vanligt godis. Fast mycket sötare till utseendet då :) 

Vad tycker ni om dessa godisar?



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback