» Första skörden av Svenska jultidningar

Har köpt en del Engelska jultidningar redan som jag har visat för er, men nu har den första skörden av svenska Jultidningar änltigen kommit.  Jag är galet glad :D
Häromdagen köpte jag Allers julmagasin, och det var riktigt bra tyckte jag. Det fanns en hel del fina tips och det var mycket som föll mig i smaken. Brukar faktiskt läsa Allers i vanliga fall också, så det var inte helt otippat att jag skulle falla dit på det här numret :) Köp det om ni kommer förbi det!
Har läst på en hel del julbloggar om  Isabellas jultidning också, och jag kan helt ärligt säga att jag aldrig läst den tidningen förrut. Det var däremot ett bra nummer tycker jag,även om det var blandat med rätt mycket höstnyheter också. Recepten var mina favoriter dock, och en hel del tips dem hade om dekorationer man kunde göra med julgranskulor :)


» Tess

Vad mysigt :) Själv har jag också läst allers jultidning, som jag tyckte var bra, och varit sugen på isabellas. Lite synd att det är på danska bara, trots att jag bor i Skåne är jag inte snabb på att förstå.

Vilken himla snygg design du fixat förresten! Kanonfina bilder :)

2011-10-16 // 18:59:12
» Sanna

Sv: Eller hur, fantastiskt duktig!

2011-10-16 // 22:18:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback