» Har ni börjat fundera på julklappar än?

 
Jag vet att det är en rätt så dum fråga eftersom jag både läst och hört att många av er reda köpt en del eller tillochmed alla era julklappar, men jag vill iallafall ge er ett julklappstips innan ni förhoppningsvis är helt klara med era inköp.
Ibland kan jag tycka det är svårt att hitta julklappar som inte bara hamnar som en i mängden, eller som folket man ska fira med redan har/vill ha. Jag är som välkänt även en stor beundrare av klappar som gör skillnad på något sätt, och det här, det gör skillnad.


http://elsasanglar.shop.textalk.se/ kan man köpa skyddsänglar till smycken, där 20 kr för varje ängel går till cancerfonden. Jag tycker det är ett riktigt fint initiativ, och på samma gång är dem riktigt vackra! klicka er in och titta vettja :)


Kram / J
 


Jättefint! Jag har inte börjat tänka så mycket på julklappar ännu men det kommer la lite längre fram.

2011-09-14 // 10:53:11

det mesta är redan klart eftersom jag sparar sånt jag vinner och ger bort i julklapp.



Har lagt in en länk till dig i min länklista på min nystartade julblogg



http://mammamuh.blogg.se/jul

2011-09-14 // 17:20:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback