» Mitt julfönster

Ikväll åkte den äntligen upp - min adventsljusstake! Jag väntade faktiskt tills jag såg att fler grannar där jag bor satt upp sina innan jag tog fram den, men nu kan jag inte vänta längre. Och det skapar ju ett visst extra mys att somna med den i fönstret :)



Vad mysigt, men jag tänker vänta att sätta upp mina ljusstakar till sedan.

2012-11-18 // 15:27:55
» Anna

Åh, en tjuvstartare! :D Så trevligt! Det var jag förra året och satte upp ljusstaken vid den här tidpunkten för jag kunde inte hålla mig. Jag brukar alltid bli så glad när jag ser andra som börjar tidigt för då behöver jag inte få så dåligt samvete. Dock kommer jag nog vänta antingen tills nästa helg eller nästnästa helg i år. Vill hinna städa ordentligt och införskaffa lite nytt pynt innan jag börjar.

Svar: Ja, jag älskar att börja alldeles för tidigt tyvärr :D
Johanna

2012-11-18 // 16:39:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback