» I love your blog

Det är alltid lika roligt att känna att man är uppskattad, men det här blev jag faktiskt överaskad över. Jag trodde aldrig att någon skulle ranka min blogg som en av det 5 dem gillar mest men tydligen var det så. jag ahr alltid skrivit mer för mig egen skull, för att det är så roligt att hänga med i julsvängen och allting, men det klart jag blir hur glad som heslt när jag går in på http://julen.gladers.net och ser att Marie har skrivit om mig, med följande ord:
 
"Egna foton och trevliga tips, en blogg jag har följt länge" .  Tack :)
 
 
 
 
Reglerna för utmärkelsen är följande:
 

Reglerna för utmärkelsen är 

1. Tacka bloggaren som gett dig utmärkelsen och lägg ut länken till den som gav dig den
2. Ge utmärkelsen vidare till fem favoritbloggar och berätta det för dem med en kommentar
3. Kopiera post it-lappen och sätt den på din blogg.

då vill jag uppmärksamma 5 av mina favotirbloggar 

1. http://sagojul.blogspot.se/ Det här var en av mina favoriter från start. Jag fastnade för julglöden som var lika stark som min, för den positiva andan och personliga känslan på bloggen. Det kändes som en person som verkligen älskade julen, precis som jag gör :) 

2. http://julilaloland.blogspot.se/ Det här var en va dem bloggarna jag började följa först, och jag tycker verkligen om den. Den är sådär hemtrevlig och personlig som en blogg ska vara, och jag känner att det som skrivs är relevant för mig också liksom. Man kan känna julkänslan när man läser, och så ska det vara :) 

3. http://julen.gladers.net Också en blogg som jag läst väldigt länge. Även här känner jag att det är en personlig och nära känsla och man känner sig som hemma liksom, när man läser inläggen. Det är tips på saker man kan genomföra på riktigt och jag tycker verkligen om den här bloggen :) 

4  http://tomtensdotter.se/ Det är alltid svårt att säga vad exakt det är som gör att man följer en blogg, men den hrä bloggen har jag ocskå följt ända sedan jag själv startade med att blogga. Hennes inlägg är personliga, man får se hennes personlighet och följa hennes jul på riktigt. sånt gillar jag. 

5. http://ourchristmas.blogg.se/ Också en personlig blogg som jag bara älskar att läsa. Det är sånt som verkligen händer hemma, sånt man själv kan göra eller vara med om. och det gilalr jag :) 

 



Åååh vad snäll du är!!! Har följt dig så länge jag följt julbloggar :) Värmer i hjärtat så många fina människor det finns!

2012-10-30 // 10:35:36

Tack snälla vad glad jag blir!

2012-10-30 // 17:21:56

Tack snälla Johanna! Nu blev jag jätteglad!!! Och det du skriver i inledningen: det är ju svaret på varför du fått utmärkelsen... Du skriver för dig själv, inte för nån annan. Då blir det äkta.

2012-10-30 // 21:53:18

Jag har nominerat din blogg också :) den är BRA!

2012-10-31 // 09:17:08

Hej, bara en liten fråga, är du en Arildsdotter? För det är jag också:-)

2012-11-02 // 21:25:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback