» pyssel av glasspinnar

När man arbetar på förskola så lär man sig snabbt att spara allt material man kan få tag i som man tror barnen kan gilla till pyssel.
En sån sak som jag försöker spara på är glasspinnar. Det finns alltid något att göra utav det! 
 
Ikväll ska jag hem till min svägerska och julpyssla lite, och då har jag plockat fram några ideer från Pinterest (såklart) som jag ska försöka mig på, där man bara behöver glasspinnar, färg och lim. Tänkte dela dem med er ifall ni också är sugna på att pyssla lite av det ni har hemma.
 
Vad tror ni? :)
 
 
 
 
 
 
 
 


De där röda stora var ju superfina. Snyggt sådär direkt mot väggen.
Men du...en nästan 5:a, vilken lyx. Här trängs vi snart 3 på dryga 60 kvm. En femma är ju drömmen - då skulle släkten få plats till jul också =)

2014-12-09 // 18:47:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback