» Den första snön!

Imorrse när jag vaknade låg jag i sängen och klagade över att snön minsann föll hos alla andra men inte hos mig, när min man utbrister: "Det snöar!". 
 
Såklart är det jättesvårt att få det på kort, jag hoppas att snön fortsätter falla över dagen så att jag kan fota den lite mer senare ikväll. Just nu faller det på rätt bra iallafall, och det har bildat ett täcke på taken och gräset iallafall. Såklart önskar jag att den ska stanna, men man är ju luttrad vid att snön försvinner rätt fort när den komer såhr "tidigt". 
Men vi håller tummarna och väntar så får vi se :)
 
Satt precis och planerade inför en julkonsert som min man ska vara med och driva, och vi försöka hitta en bra  låt som dom ska spela lite fartigt till gitarr. Det finns ju hur många bra blues eller boogie låtar med julen som helst, men det här är en av mina favoriter. Får se om killarna väljer att köra den, men jag skulle tycka det var roligt. Owe är en av mina förebilder inom musik, och jag var och lyssnade på honom för några år sedan. Fantastiskt roligt! 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback