» Julpynt - prydnader till granen att göra själv

För ett litet tag sen fick jag hem den här bioken i brevlådan men jag har helt enkelt inte haft tid att skriva något om den än. Tänkte det var dags att ändra på det idag :) 


Det är en bok som heter "julpynt - prydnader till granen att göra själv" och är ny för i år.
Den handlar helt enkelt om både klassiska och nya pyssel som gör din gran lite finare. 
Jag gillar sånt här, för jag gillar känslan av hemmagjorda pyssel, och dessutom är det oerhört roligt att sitta och pyssla ihop det! 

Min favorit i boken var dessa pepparkaksfönster. Det är ju egentligen rätt så enkelt och man kunde nog kommit på det själv, men jag hade aldrig tänkt på det faktiskt. Får bli något att göra i år! 


Jag tycker boken är både inspirerande och bra. Det är enkla instruktioner och faktiskt en hel del bra pysseltips. Kanske är den lite liten, men man kan ju inte få allt. :) 


Måste dela med mig av ännu ett pysseltips. Tyckte dom här girlangerna var jättefina! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback