» 1000 år till julafton


Jag älskar kalendrar av alla de slag, och så även julkalendrar på tv. 
Men i år är jag skeptisk.
Som program tycker jag om 1000 år till julafton, det är lärorikt för både vuxna som barn och rätt roligt.
Men som julkalender, nje. Då tycker jag det inte passar.
Jag vill att julkalendern ska vara julig och än så länge har jag inte mött det. Programmet ger mig ingen jullängtan, och det är liksom det jag vill ha ut av en julkalender.

Vi kommer såklart titta på det, men jag har tyvärr rätt så låga förväntningar. 
Vad tycker ni?


(Bild från blogg.svt.se) 


Håller med. Tycker det är riktigt bra som program, men som julkalender? Njä... och sedan vet jag inte riktigt om barnen uppskattar det lika mycket som de vuxna, och en julkalender ska ju ändå till största delen vara till för barnen.

2015-12-03 // 20:46:29

nej ingen bra julkalender :( kollade på en annan julkalender från innan istället :D

2015-12-03 // 22:14:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback